reklama

Hrozienka

Všetko ja namočené do nepriestrelnej hmly...sťa by ofarbené od mlieka.....Ľudské postavy nepripomínajú už nič iné ako maličké hrozienka namočené do tohto gigantického krčahu s mliekom....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

V diaľke sa tuší dôverný maják...nie svetlom ale otrepanými koledami a pesničkami o láske....už pred rokmi každému liezol na nervy ale stala sa z neho rekvizita dôb....živá čiernobiela fotografia pre vnukov čo si nectia minulosť....
Kráčal som iba chvíľku keď som nastúpil na chodník pri lesíku, smerom do mesta, keď som ju uvidel....
Na okamih som stál ako privarený s debilným výrazom v tvári.....ešte že bola tá hmla a ľudia hrozienka...takže možnosť , že by sa mi niekto bol smial bola vylúčená..
Každopádne som si myslel že ma iba moje zmysly mátajú. Že som si snáď nepamätal nejakú drogu mne do úst vloženú pred pár momentmi...
Nie...bola to pravda..presvedčila ma o tom fyzika keď som sa cez ňu snažil prejsť a celá ta operácia bola odmenená iba škrabancami a mojimi nadávkami...
V strede toho chodníka pod lesom bola stolička.....kancelárska...čierne plasty..mokrý textilný poťah a mäkká výplň
Kolieska chrómované...
Nie že by som nebol zažil už aj podivuhodnejšie stretnutia...ale toto jedno ma mimoriadne vyviedlo z rovnováhy....
Chodil som kolo nej a obzeral ju zo všetkých strán....vďaka všeobecne vlhkému ovzdušiu (hmla) bola aj ona celkom nasiaknutá...pravdupovediac...celkom jej to pristalo....
Jak som tak nad ňou dumal som si zapálil....po krátkej chvíli som si však uvedomil že nemám ani tabak ani papieriky...tak som si odzapálil.....bolo mi to celkom ľúto lebo som mal naozaj na cigaretu chuť...
Tak som tak zosmutnele nahlas zadumal ,že „kiež by`ch mal dačo na zapálenie“ stolička neodpovedala...dokonca z nej ani nevypadol tabak ani papieriky ani cigarety naproti môjmu skromnému očakávaniu (keď už sme takto svorne spoločníci a čakatelia na ceste) smutne som si čupol vedľa nej a nahodil divný výraz.....
Za rohom sa ozvali dáke z tých hrozienkových bytostí, ale nevenoval som im najmenšiu pozornosť...kto by sa prosím vás zaoberal nejakým chodiacim ovocím nie?
presne ako som predpokladal už ich o nejaký okamih nebolo počuť......asi išli kvasiť a čakať na šampanské.......
Po krátkom čase som sa so stoličkou rozlúčil, ona mi odpovedala ctihodným mlčaním, a pobral som sa svojou cestou.....okolo obeda sa už všetka hmla rozišla a bol celkom jasný deň....už žiadne hrozienka namočené v mlieku
Nudná šedivá realita.....

Jakub Adamčík

Jakub Adamčík

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pseudointelektuálna patetická entita z enkláv psychyckého bronxu (to je veľa cudzích slov , všakže?) Zoznam autorových rubrík:  patafyzikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu