reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jakub Adamčík

Jakub Adamčík

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pseudointelektuálna patetická entita z enkláv psychyckého bronxu (to je veľa cudzích slov , všakže?) Zoznam autorových rubrík:  patafyzikaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

o tvoroch čo pred časom zvykli umrieť

Jakub Adamčík

o tvoroch čo pred časom zvykli umrieť

neviem či som zabil teba nechcem podozrievať sklamal som seba a ranil tvoju dušu

  • 18. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 357x
  • 0
rozhodol som sa vám dať na známosť...

Jakub Adamčík

rozhodol som sa vám dať na známosť...

...môžeme to dať za vinu depresii....alebo mnohým zážitkom z posledného obdobia....ale z istých dôvodov (čiastočne skrytých i mne samému) som sa rozhodol v nasledujúcich dňoch s vami podeliť o mojú staršiu tvorbu....

  • 18. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 178x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu