reklama

irónia osodu v ktorý neverím...

Jimm morison, tom waits, Janis Joplin, Sajmon a garfankl, tí všetci robia kotrmelce podľa toho ako skáčem vzhľadom na to ako oni pískajú.....a moja nálada sa hojdá snáď sťa potápajúca sa loď a tu hľaďte prečo i keď ťažko vyjaviť to či pochytíte pravdu v mojich slovách...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

v osud neverím.....ani v žiadnu formu determinizmu , fatalizmu alebo (doplň vhodné)...

životná filozofia vytvorená mojou mysľou sa celý čas drží toho, že keď sa niečo stane, sú to moje sračky...a prekvapivo, stále sa ma to drží.

presne tak, toto vôbec nie je jeden z tých článkov ktoré sú plné srdcervúcich príbehov o otrasoch pochybných svetonázorov.....

ten môj sa ma drží a ja sa držím jeho...

a prečo vám to píšem? pretože mi príde vtipné to ako si spolunažívame a už ma otravuje to ako niektorí ľudia vravia , že je to osud keď sa dvaja rozídu a ,že si jednoducho neboli súdení.....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

nuž, samozrejme , že sa nemusíte báť ani toho, že vás poctím svojimi osobnými informáciami, nanjvýš sa vyjadrím v obrazoch:)

Priatelia, položím vám jednu otázku...naozaj veríte v osud? ba navyše ak ste veriaci dovoľuje vám to vaša viera?

ono odpoveď na tú otázku s vierou ma vlastne absolútn nezaujíma, to bol len rečnícky zvrat...ale pointa bol te osud....

ako je teda možné, že si čítate tento článok? ako je možné že ste za počítačom...alebo ako je vôbec možné , že niečo vykonávate.....

....veď predsa v ideálnom prípade človeka čo verí v moc fatalizmu a determinalizmu (skombinovaných v jeden ultimátne nepriestrelný životný svetonázor), by bolo jednoduchšie sa nechať unášať životom, a čakať až ho stretne tá životná osudom mu súdená situácia a zmena mno nie?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

och, prosím, kým začnete po mne kričať a hádzať kamene , že veď predsa netuším o čom vlastne rozprávam, nechajte ma dokončiť....

..nuž, priznávam sa, bol som na vás trošku tvrdý s tým unášaním života... takých ľudí (dúfam) je snáď málo (a pre tých isto je osudom to čo práve čítajú)...ale milí priatelia, posúďte sami.....

nie je jednoduchšie zvaliť zle dopadnutú písomku, padáka, rozchod, cukrovku /doplň vhodné/ na blbý deň, čiernu mačku čo vám včera prešla cez cestu, urieknutie, ba nebodaj na zemetrasenie v japonsku?

och...nebuďme smiešni.....

tak ako sa ta nelichotivá situácia v japonsku zhodiť na plecia božej nepriazne a mýtického osudu, pre západného človeka vedy /veď a nie sme?/ je to skôr otázka hrdosti kým vám dokáže, že za záhadou sa skrýva geologická činnosť zeme a temnota predstáv o svete starovekého človeka je razom zažehnaná...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

tak prečo mi priatelia neustále dávate tú možnosť smiať sa na tom ako neustále zvaľujeme svoje neúspechy na prapodivné, pochybné a inak nepopísateľné zjavy a výjavy, ktoré tým, že ich používame posúvaju na úroveň predrenesančného človeka....

to sme natoľko nezodpovední, že nie sme schopní prijať pravdu o sebe a tom ako funguje zodpovednosť?

och....áno, niekto v pozadí mojej mysle kričí (zo spánku snáď) niečo o osudových stretnutiach.....

nuž...neurazte sa na mňa milí moji...dovoľte mi nazvať také niečo náhodou....

výsledok vzorca teórie chaosu....

ale prrrrrrrrrr, nehaňte ma za to , že sa tvárim až moc pozitivisticky...až moc empiricky ba vôbec...ja osobne sa považujem za spirituálne založeného človeka...jednoducho neverím v niečo čo je celé založené na uľahčovaní mojich previnení v živote....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(ak sa vám mám zdôveriť, neznášam matematiku a vôbecjej nerozumiem.....ale o tom potom....)

nuž...a ku koncu.....chcel by som aby tento článok bol ako vysvetlenie a ospravedlnenie tým, ktorým som v poslednej dobe ublížíl, s kým si k sebe hľadám cestu, alebo komukoľvek to mal dobrý alebo zlý deň...a i tým, čo hľadajú odpovede.....

(nájdu ich v sebe :)

dobrú noc a veľa šťasta ak by som mal parafrázovať ďžordža klúniho......

nebol to osud ryby skončiť v naších bruchách, lež jej prítomnosť v oblasti kde rybár lovil, a jej hlúposť, že sa nechala uloviť.....

Jakub Adamčík

Jakub Adamčík

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pseudointelektuálna patetická entita z enkláv psychyckého bronxu (to je veľa cudzích slov , všakže?) Zoznam autorových rubrík:  patafyzikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu